Ostoskori:

0 item(s) - 0,00 €
Ostoskori on tyhjä
Valitse valuutta

YRITYS

DIMAY LED on valaisimien maahantuoja. Myymme tuotteitamme kaikkialle Eurooppaan.

Olemme dynaaminen, aina liikkeellä oleva valaistusalan ammattilainen. Laadukkaiden tuotteiden avulla voimme tarjota ensiluokkaisia ratkaisuja asiakkaamme tarpeisiin. Asiakkaiden tyytyväisyys ja hyvä palaute kannustavat meitä kehittämään tuotteita ja toimintaamme asiakkaiden hyväksi.

Toimistomme sijaitse Espanjassa ja varastomme sijaitsevat Espanjassa Alhaurin el Grandessa ja Hollannissa Hillegomissa. Näissä käsittelemme tilaukset ja suomenkielinen asiakaspalvelu palvelee teitä kaikissa toimintamme liittyvissä kysymyksissä. Pyrimme vastaamaan sähköpostiviesteihin mahdollisimman pian, arkisin 24 tunnin sisällä. Saadaksesi apua nopeammin, voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse asiakaspalvelumme aukioloaikoina arkisin 10.30 – 14.30.

 Meidän verkkokauppamme on sertifioitu Q-SHOP standardien mukaisesti ja olemme sitoutunut TRUSTED SHOPS ohjesääntöihin. Täällä teet ostoksia turvallisesti.

 

TUOTTEEMME

Dimay maahantuo ja myy led-valoja sekä -tarvikkeita suoraan tehtaalta ilman kustannuksia aiheuttavia välikäsiä. Meidän tuotteemme ovat laadukkaita, kestäviä ja energiatehokkaita.

Myymme tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille. Jos haluat suorittaa ison tilauksen tai olet kiinnostunut meidän tuotteidemme jälleenmyynnistä ole suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme ja kohdistamme automaattiset alennukset. Voimassa olevalla EU ALV numerolla teet ostokset alvittomasti.

Toimitamme yksittäiset tuotteet yhtä laadukkasti kuin isommat erät.

Voit myös suorittaa testitilauksen tuotteen laadun varmistamiseksi.

Jos et löydä valikoimastamme sopivaa tuotetta tai olet epävarma jonkin tuotteen soveltuvuudesta tarpeeseesi, ota rohkeasti yhteyttä myyntihenkilökuntaamme. Etsimme sinulle sopivan ratkaisun.

 

TOIMITUS

Tilaus toimitetaan asiakaalle tavatilanteessa 4-5arkipäivän kuluessa siitä, kun maksu näkyy tilillämme.

Tarjoamme ilmaisen toimituksen Euroopassa yli 199€ ylittävälle tilaukselle (ei sis. alv:a).

Jos tilauksesi on vahingoittunut kuljetuksen aikana ja et ole saanut lähetystä hyvässä kunnossa, ilmoita siitä välittömästi kuljettajalle ja merkitse se toimitusilmoituksessa.

Jos huomaat myöhemmin, että tuote on vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 7 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme palautuksesta.

 

 

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään, mikäli sinulla on kysymyksiä. Voit lähettää meille viestin sähköpostitse info@dimay.com tai ottaa yhteyttä myös puhelimitse +358 942 452 496, arkipäivisin klo 10.30 – 14.30.